- שיטות משלוח ודמי משלוח –
- ברכישה באתר תוכלו ליהנות ממשלוחים לכל רחבי הארץ, תוך 5 ימי עסקיים (ייתכנו עיכובים).
- מוצרים שהוזמנו באתר יסופקו באמצעות חברת שליחויות חיצונית (להלן: “חברת השליחויות“).
- המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם תגיע חברת השליחויות והכל בכפוף למדיניות חברת השליחויות לרבות בעניין ההתחייבות למועד השילוח.
- עלות המשלוח:
- משלוח חינם בהזמנה של מוצרים בשווי של 249 ₪ (כולל) ומעלה (עבור כל הזמנה).
- בהזמנה של עד 249 ₪, עלות המשלוח היא 27.50 ₪ (עבור כל הזמנה).
- שימו לב – בהזמנה לאילת והערבה עלות המשלוח (ללא קשר לסכום ההזמנה) היא 55 ₪.
2. החזרות –
- ניתן לבטל הזמנה ו/או לקבל זיכוי לרכישה באתר בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר (או מסמך הגילוי כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981, המאוחר מביניהם), והכל בכפוף לתנאי ביטול העסקה המפורטים באתר.
- ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר ללא כל עלות לתא הלוקר הקרוב לביתכם. לצורך כך נא ליצור קשר עם שירות הלקוחות במספר הטלפון: 09-7483769 או בכתובת המייל shop@drsamuelov.co.il.
- ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר למשרדי החברה בכתובת: הסדנא 13, רעננה.
- למען הסר ספק, בכל מקרה של טעות בהזמנה על ידי החברה, החלפת המוצר תיעשה באותו האופן בו סופקה ההזמנה המקורית.
3. פרטי התקשרות לשירות לקוחות –
- לכל שאלה, ניתן לפנות באחד מהאמצעים הבאים:
- בטלפון: 09-7483769 בימים א’ עד ה’, בין השעות 15:00-09:00.
- בדואר אלקטרוני: info@drsamuelov.co.il.
- בעמוד צור קשר באתר.
הוראות כלליות –
- יום עסקים – ימים א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, שבתון, ערבי חג וימי חג. יום ביצוע ההזמנה לא ייחשב כיום עסקים.
- החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת.
- תעריף המשלוח ביחס להזמנה שבוצעה הוא תעריף המשלוח באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו תעריפי המשלוחים טרם השלמת ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח, יחויב הלקוח לפי התעריפים המעודכנים.
- מובהר, כי זמני המשלוח הינם משוערים ותלויים בחברת השליחויות. בהתאם, החברה אינה יכולה לקחת אחריות למועד המשלוח, על אף שהיא עושה את מירב המאמצים על מנת שמשלוחיה יגיעו במועד. החברה לא תישא באחריות לאיחור/עיכוב במועד אספקת המוצרים.
- החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ”כוח עליון” ו/או מאירועים שאינם בשליטתה של החברה ו/או של חברת השליחויות ו/או דואר ישראל, לרבות, אך מבלי לגרוע, מלחמות, שביתות, אסונות טבע, אירועים ביטחוניים, מגפות, סגרים, תקלות במערכת המחשוב, תקלות במערכות הטלפונים, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, שינויים במצב הביטחוני, בריאותי ומצבים ואירועים נוספים שאינם בשליטת החברה ו/או חברת השליחויות.
- לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדויקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, יחויב הלקוח בעלות דמי המשלוח.